
Po točenju goriva na bencinski črpalki v Benetkah je njegov avtomobil že po nekaj kilometrih izgubil moč, na armaturni plošči pa se je prižgala opozorilna lučka.
Oglaševanje
Za 36-letnega Švicarja, ki se je odpravljal na Hrvaško, se je običajen postanek na bencinski črpalki v pokrajini Benetke sprevrgel v pravo nočno moro. Namesto dizelskega goriva je namreč v rezervoar njegovega avtomobila stekla voda – napaka, ki ga je stala časa, živcev in skoraj 1.200 evrov.
Incident se je zgodil v torek zjutraj, poroča nemški spletni portal Heute. Voznik je na črpalki napolnil rezervoar in plačal 102,29 evra, nato pa se odpravil naprej proti cilju. Le nekaj kilometrov pozneje se je na armaturni plošči prižgala opozorilna lučka, vozilo pa je izgubilo moč. V delavnici so mu mehaniki hitro razkrili vzrok: v rezervoarju je bila voda.
Oglaševanje
Popravilo je vključevalo vleko vozila, menjavo filtra za gorivo ter čiščenje rezervoarja in cevi, kar je skupaj naneslo skoraj 1.200 evrov. "Nisem vedel, s kakšnimi stroški se bom še soočil. Bilo je zelo stresno," je povedal voznik, ki zdaj od bencinske črpalke zahteva povračilo stroškov. Če v desetih dneh ne bo prejel odgovora, se namerava obrniti na odvetnika, svojo zavarovalnico in združenje za varstvo potrošnikov.
Ni osamljen primer
Googlove recenzije razkrivajo, da omenjena črpalka že ima slab sloves. Eden od uporabnikov je pred mesecem dni zapisal, da se mu je po točenju goriva Diesel Supreme kmalu prižgala opozorilna lučka. Drugi je dodal: "Tam me ne bodo videli nikoli več".
Oglaševanje
Strokovnjaki iz švicarskega Touring Cluba (TCS) svetujejo, da vozniki vedno shranijo račun za gorivo, saj je to pogosto edini dokaz pri uveljavljanju odškodnine. A hkrati opozarjajo, da so postopki dokazovanja odgovornosti zapleteni in pravni spori dolgotrajni.
Odgovornost nejasna
Na vprašanja švicarskega časopisa 20 Minuten je Esso Italia sporočil, da njihove črpalke v Italiji večinoma upravljajo tretje osebe, zato za napake ne prevzemajo neposredne odgovornosti. Stik s samo črpalko pa se je izkazal za nemogoč – telefonska številka, navedena na Googlu, sploh ne obstaja.
Oglaševanje
Po podatkih TCS je voda v dizelskem gorivu sicer izjemno redek pojav. V obsežnem testu na več kot 200 črpalkah po Evropi so vsi vzorci ustrezali standardom. Če pa pride do onesnaženja, so lahko posledice za motor zelo resne in drage.
Potovanje se je zavleklo
Švicar se je na koncu iz Benetk vrnil v svojo domovino, a namesto načrtovanih 11 ur je pot trajala skoraj 20. "Domov sem prispel popolnoma izčrpan in takoj zaspal. Naslednje jutro pa sem se moral ponovno odpraviti na pot," je dejal in dodal: "Na tej črpalki zagotovo ne bom nikoli več točil goriva."
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje
Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje
Oglaševanje